شارژر دیواری AC چیست؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چرا استفاده از شارژر دیواری با کیفیت ضروری است؟

 

اگر شما هم از سرعت شارژ لوازم دیجیتالی خود نا‌راضی هستید و با وجود بار‌ها تعویض کابل شارژر، هنوز هم شارژ شدن گوشی شما ساعت‌ها طول می‌کشد؛ و یا با شارژ مداوم گوشی، باتری آن را به باد داده‌اید؛ بدانید و آگاه باشید که داشتن کابل شارژر خوب کافی نبوده و استفاده از شارژر دیواری با کیفیت نیز بسیار ضروری است. پس با ما همراه باشید تا با ویژگی‌ها و ضرورت استفاده از شارژر دیواری اصل و مناسب آشنا شوید.

شارژر دیواری چیست؟

 

به طور کلی شارژر دیواری یا همان آداپتور ، دستگاهی است که به پریز برق متصل شده و کار آن تبدیل جریان متناوب شهری (AC) به جریان مستقیم برق (DC) است. اکثر آداپتور ها دارای پورت USB هستند تا برای شارژ گوشی، اسپیکر بلوتوث، پاور بانک و هدست بلوتوث خود، بتوانید از آن استفاده نمایید. حتی برخی از شارژر دیواری‌های خاص با پورت Type-C ، توانایی شارژ لپ تاپ را دارند.

کیفیت حرف اول را می‌زند

شاید تصور کنید که خرید یک کابل اصل و با‌کیفیت برای شارژ گوشی و دیگر محصولات الکترونیکی کافی باشد، اما این تصور اشتباه است! البته که استفاده از سیم شارژر اصلی روی سرعت و کیفیت شارژ تاثیر‌گذار و ضروریست؛ اما برای شارژ ایمن و سریع تجهیزات خود، حتما باید یک شارژر دیواری مناسب نیز داشته باشید.

 

استفاده از آداپتور ‌های متفرقه و بی‌کیفیت موجود در بازار، باعث آسیب جدی به باتری گوشی، پاور بانک و سایر تجهیزات دیجیتالی شما شده و همچنین سبب هدر رفتن مقدار قابل توجهی انرژی می‌شود و هزینه اضافی روی دستتان می‌گذارد (در این گرانی‌ها حرف از خرج اضافی هم ترسناک است(.

حالا که به ضرورت استفاده از شارژر دیواری (Wall Charger) با کیفیت اشاره کردیم، به معرفی تکنولوژی‌های حفاظتی با اهمیت در این دستگاه‌ها می‌پردازیم.

به باتری گوشی خود رحم کنید!

مطمئنا اگر باتری موبایل و سایر تجهیزات دیجیتالی برخی افراد زبان باز کرده و به سخن در می‌آمدند، شکایت‌های زیادی در مورد استفاده از شارژر دیواری، کابل شارژر و یا پاور بانک‌های تقلبی و بی‌کیفیت می‌کردند. برای حل این مشکل و محافظت بهتر از باتری گوشی کاربران، شرکت‌های تولید کننده لوازم مربوط به شارژ با استفاده از تکنولوژی‌های حفاظتی به کمک باتری‌ها آمده‌اند. در ادامه به تکنولوژی حفاظتی استفاده شده در محصولات برند انکر اشاره می‌کنیم.





:: برچسب‌ها: شارژر فندکی , شارژر دیواری , شارژر اپل , شارژر آیفون , شارژر سامسونگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mobopersian.ir
ت : یک شنبه 3 بهمن 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی